Poniedziałek 16 I 17

Przeżyłam okrutny weekend, dawno nie sponiewierało mnie tak przeziębienie. Telepałam się jak epileptyk, wyłam jak opętana i pociłam jak naprawdę nie wiem kto. Dziś miałam iść już na zajęcia, ale dalej czułam się niewyraźnie (ostatnio na złość nie potrafię zasnąć właśnie w te wieczory kiedy jestem wcześnie gotowa do łóżka i wyjątkowo zmęczona). W każdym razie zamiast zajęć dokończyłam esej, w nagrodę pooglądałam trochę dziwactw papy Franku, a teraz czytam sobie rzeczy na egzamin z literatury klasycznej w środę. Rozmawiałam chwilę z J ale w tym momencie leży już i chrapie, a ja jak na stalkera przystało nie rozłączam się, tylko robię sobie z tego bgm do nauki. Mimo wszystko przyjemnie jest pospędzać czas w taki sposób; on sobie śpi, ja sobie robię notatki, ale można się poczuć bliżej siebie. Jestem zadowolona.

Leave a Reply

